Dvi knygos apie verslą

Kai pradėjo matytis mano svajonės realūs kontūrai dėl "Mamų menės", griebiau iš Seriožos jau jo perskaitytas knygas apie verslą, vadybą, apskritai apie vadovavimą.
Taigi, pirmoji Рик Джойнер "Руководство, менеджмент и 5 слагаемых успеха". Antroji - Дж. Пол Гетти
"Как стать богатым".
Abi tikrai vertos dėmesio! Daug informacijos, patarimų.
Antrosios knygos pavadinimas man nepatinka! Jei ne Seriožos rekomendacija, pati niekad nepaimčiau tokios skaityti. "Kaip tapti turtingu" man asocijuojasi su populiariąja psichologija, kuri akcentuoja pozityvų mąstymą. Tačiau šioje knygoje nėra nieko panašaus. Autorius, remdamasis savo realia patirtimi, akcentuoja sunkų ir ilgą darbą iki sėkmės pasiekimo. Man tai patinka, nes realu!
Abejose knygose iškeliama žmogaus vertė! Ko dažnai pritrūkstama Lietuvoje. Man tai taip artima širdžiai.
Na, jaučiuosi daug ką sužinojusi ir pasiryžusi praktikuoti :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą