PIrmosios Velykos

Na štai, Daškai buvo pirmosios Velykos! Tiek daug visko! Važiavom į Šiaulius. Visko matėm :)
Apsistojome pas Sandriuką su Andreliu. Kaip visada fantastiškai su jais pabūti. Labai svetingi namai! Daška artimiau susipažino su pusbroliu. Ai, tas Alanėlis fainuolis! Tikiuosi, kad jie kažkada bus draugais.
Šeštadienį susituokė Simona su Ryanu. Ji man kaip sesė, tad nesudalyvauti jos vestuvėse būtų buvę liūdna. Aišku, mūsų mažiukei buvo begalės įspūdžių. Įdomu, kaip ji išsirenka žmones, kurių bijoti, kurių ne. Na, aš jos pasirinkimo nelabai suprantu, bet, kad ji tai daro, tai tikrai. Daug kas bandė imti ant rankų, bet Daška paleisdavo dūdas.
Nuvažiavom ir pas senelį į Joniškį. Bijojau, kad anūkė išsigąs, pamačius senelį, bet apsirikau! Ji fantastiškai su juo bendravo :)

Nelengva vis dėl to keliauti su kūdikiu. Niekaip nesuprantu, kaip tie žmonės, kurių toks gyvenimo stilius. Esu girdėjusi, kad jie keliauja su kūdikiais ir džiaugiasi tuo. Na, mūsų mergaitė mašinoje gal kokią valandą praverkia, kol užmiega. Tai man stresas. Po to, bet kaip jos nepamaitinsi, tik atsigulus. Tai turiu visada žinoti, kad bus kur atsigult, nes kitaip irgi stresas, nes ji bus nevagliusi. Na, laukiu, kada ji paaugs ir bus lengviau. Namuose man jaukiausia!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą