Vakarėlis apie vaikystę

Oi, fainai vakar atšvenčiau jubiliejų! Labai džiaugiuos kiekvienu artimu žmogeliu mūsų gyvenime!
Taigi, vakaro tema buvo vaikystė. Svečiai atsinešė po nuotrauką, ar netgi visą vaikystės albumą. Buvo įdomu dar labiau kiekvieną iš jų pažinti. Dalinomės kokie vaikai mes buvom ir pasakojom ypatingas istorijas. Prisijuokėm!
Iš kai kurių net nesitikėjau, kad buvo ramūs vaikai, o dabar, pažiūrėjus į juo, net nepasakytum. Patrakę kaip reikalas :)))

Pvz., aš vaikystėj bijojau musių. Sako, užtūpus musei, nejudėdavau ir baisingai rėkdavau :) Šiaip vaikystė buvo labai faina. Darželyje buvau žvaigždutė. Daug dainuodavau. Malonus prisiminimas!

O žiūrėdami Sergėjaus vaikystės nuotraukas visi pripažinom, kad Daška kaip du vandens lašai panaši į tėvelį :) Kada nors nuskenuosiu tas nuotraukas ir įdėsiu palyginimui. Įdomu, ar atpažinsit :)

Vakaro pabaigoje gavau dar ir palaiminimą - maldą už mane! Išgirdau daug gerų žodžių. O mano vyras stipriai prisilietė savo žodžiais! Sklido pagarba ir meilė jam meldžiantis. Nepakartojama išgirsti tokius pripažinimus ir dar kitiems girdint :)!.. Esu palaiminta, kirkščioniškai tariant :)))

Nuo vyro gavau ypatingą dovaną. Niekada net neleidau sau apie tai pasvajoti. Turiu čekį atplaiduojančiom procedūrom. Kai sudalyvausiu, pasidalinsiu :) Myliu Tave, Serioginai!

Ech, daugiau tokių švenčių! :)) O juk aš praktiškai niekada nešvęsdavai savo gimtadienio. Tad šis buvo tikrai ypatingas!!! Esu laiminga!

30gimtad

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą