Sesių panašios pėdos

Mes su mano sese Sandra skiriamės metais. Dar vaikystėje tėvai mus rengdavo tokiais pat rūbais. Atrodydavom kaip dvynės :) O dvejos išaugtų rūbų poros atitekdavo jauniausiai mūsų Raselei. Oi, kaip ji pykdavo, kad turi nešioti išaugtinius :)

Kai pradėjau studijuoti Šiauliuose, po mamos mirties, pas mane atsikraustė ir Sandra su Rasa. Sandra pradėjo draugaut su Andreliu, o man dar net neužsiuodė ateinantys pasikeitimai. Daug kas juokavo, kad pagal žydų paprotį turi ištekėti pirmiausia vyriausioji sesuo, po to jaunesnės. Ką gi, jiems jau padraugavus 1.5 metų, staiga Dalytė pareiškia, kad išteka! Aplenkėm sesę dviem savaitėm. Mes su Serioginu susituokėm rugsėjo 9 d., o jie 23 d.

Po to vėlgi juokavom, kad reikia kartu gimdyti. Ir prisijuokavom! Sandra jau 15 sav. laukiasi. O aš atsilieku mėnesiu. Labai juokingai :) Kaip susitarusios :)

Savaitgalį aplankėm juos! Buvo gera!

5 komentarai:

  1. man taip su pussesere buvo, susitikom, ji sako - aš laukiuosi. o aš: "tikrai? aš irgi..". ji gimdė 5 savaitėm anksčiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. o geras :)
    as nezinojau, kad judvi seses :)
    kaip idomu!!!!
    isijungiau tavo bloga, ziuriu, sandra!!! :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip fainai jus abi matyti:)Dalia tu tokia pasikeitusi:)Plaukai kokie ilgi:)Geras...Ziurejau ir pagalvojau, kaip as jusu pasiilgau.:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Oba, fainai. Tu turėtum dažniau savo nuotraukas dėti į tinklaraštį. Gražiai atrodai. :-) Tikrai.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Jo, turėčiau, bet kažkaip dažnai pamirštu, kad turiu fotiką :) Reikia dažniau prisiminti!

    Rasiukai, mes irgi Tavęs pasiilgom!

    AtsakytiPanaikinti