Mamų menė

Pagal savo natūra esu realistiškas ir praktiškas žmogus ir savo svajones suformuluoti man labai sunku. Bet paskutiniu metu negaliu nesvajoti! Visa tai sustiprėja, matant, kad ta svajonė tokia reali! Pamenat, dalinausi apie svajonę įkurti vaikų dienos centrą? Po trumpo pasidalinimo apie savo viziją gavau realų pasiūlymą periimti VŠĮ "Mamų menę", kurios tikslas atspindi mano svajonę: darbas su vaikais ir erdvė mamai.
Po intensyvių svarstymų, su Serioža nusprendėm imtis šios praktiškos, mano širdį atliepiančios veiklos. Viską suprantam, kad bus nelengva, ypač pradžia ir, kad realiai rizikuojame, nes negalime objektyviai įvertinti, kaip viskas vyks (turiu omeny sėkmės pusę). Nors viduje esu įsitikinus, kad su sunkiu darbo įnašu, mums tikrai pasiseks.
Mamų menė! Menės įkūrėjos Rosanos mintimis, tai vieta skirta moterims. Juk senovės laikais būdavo būtent taip: moterys burdavosi drauge. Tai vieta pailsėti, atrasti save su kitomis. Kaip mūsų laikais to trūksta! Auginame vaikus vienos ir graužiame vyrus, kodėl jie taip mažai laiko skiria mums. O realybė juk tokia ir dažnai net neįmanoma šito pakeisti. Tad pabuvimas moterų kompanijoje ir dar bendraminčių, auginančių vaikus, sustiprina, įkvepia, moko... O juk jei laiminga mama - tai laiminga šeima, o galiausia, šeimos pagrindu tvirtėja visuomenė.
Tikrai nesu ta, kuri turiu begalės patirties ir dėl to visai nepergyvenu. Juk ir maža patirtis naudinga. Juolab, kad ji kasdien auga. Mano tikslas ne mokyti pačiai, bet sudaryti erdvę tobulėti mamai ir jos vaikeliui, erdvę pailsėti, atgauti jėgas... Aš pati tame tiek duag užaugsiu!
Mamytės, junkitės kartu kurti, mums moterims taip svarbią, erdvę! Kviečiu jus į "Mamų menę"!

1 komentaras:

  1. Ir kai Jums pavyko?
    Esu dalyvavusi keliuose mamu menes uzsiemimuose, buvo puiku. Kai dabar noreciau pakatori kaledinio namuko statybas su suneliu :)

    AtsakytiPanaikinti