Malda smėlyje

Vakar buvome, Naujųjų proga kaimynų dovanotame, spektaklyje "Malda smėlyje". Atrodo, viskas trunka akimirka :) Perteikta pasaulėžiūra man visiškai svetima. Tačiau pats šokis, jo technika tiesiog fantastika! Jei dar ir dvasine prasme būtų artima, tai išgyvenčiau keturgubą malonumą :)
Buvo gražu, įdomi kompozicija su smėliu, bendrumas, solo šokiai... Kam artima būtent tokia filosofija ir patinka šiuolaikinis šokis, tai verta nueiti.

Asmeniškai mane labai žavi šokis, ypač pramoginis, šiuolaikinis ir pantomima. Studijų laikais su mano drauge Vitalija kiekvieną savaitę bėgdavome į šiuolaikinio šokio užsiėmimus pas tokį Rimantą. Uch, buvo faina! Sėdėdama spektaklyje prisiminiau visus pratimus, kuriuos darydavome. Super! Net nejučia ėmiau kėdėje judėti :) Taip, kaip mano Serioginas žiūrėdamas boksą gaudo smūgius :)
Prie pantomimos prisiliečiau prieš keturis metus Šiauliuose, kai vyko festivalis, kuriame pantomimos seminarus vedė Modris Tenisonas. Užsiėmimai labai priminė šiuolaikinį šokį. Kaip buvo nesmagu, kai negalėjau valdyti kūno. Bet buvau paguosta, kad šokyje kūnas yra labai svarbus (be jo neįmanoma!), bet taip pat labai svarbus ir mąstymas, individualumas, kurio, Tenisonio nuomone, man netrūko :) Neužmirštamas laikas!
Norėčiau kada nors dar prie šio meno prisiliesti, bet neaišku, kaip čia bus...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą