Geležinės vestuvių metinės



Geležinės vestuvės - taip vadinama šešerių metų santuoka. Šiandien lygiai šešeri metai, kaip mes su Serioža pasižadėjom visame kame išlikti ištikimi ir mylintys!!! Ta diena liks mano atminty, kaip viena nuostabiausių švenčių mano gyvenime. Vis kartoju, kad norėčiau tai pakartoti, bet tai juk nebepakartojama...

Žiūrint iš nuotraukų, matosi, kad laikas nestovi vietoje :) Esame labai pasikeitę ne tik išvaizda, bet ir labai stipriai paaugom vidumi.

Šešeri metai - nei per daug, bet ir ne per mažai. Pakankamai laiko patirti begalę nuostabių dalykų. Iki šiol esu visais geriausiais jausmais apie savo sutuoktinį. Vyras man pats geriausias draugas, mylimasis, saugumo nešėjas. Esu be galo dėkinga TAM, kuris suvedė mus!!!

Po šešerių metų santuokos, galiu pasakyt, kad gyventi šeimoje reikia pasiaukojimo, atsidavimo, savo sutuoktinio iškėlimo į pirmą vietą. Deja, dažnai tai yra labai sunku, nes žmogiškumas nugali. Bet kai kalba eina apie abipusias pastangas: pasiaukojimą, atsidavimą ir besąlygišką meilę, viskas susiklosto tik gerąją linkme! Šeimoje tiek daug erdvės tobulėti :)

Ačiū Dieve už MEILĘ ir visa, kas joje slypi!!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą