Lietuvė Aldona iš gretimo kaimelio

Daug kas klausė, ar čia prie mūsų nėra lietuvių. O gi yra :) Ne daug, bet yra! Dar kai Serioža vienas tik atvažiavo į Vokietiją, prie jo priėjo lietuvis senukas ir infomravo, kad tokiam kaimely Kaiseringen gyvena močiutė Aldona. Tai vat nuo čia ir prasidėjo istorija apie ją.

Vieną dieną ėjau su Darka į šalia esančią parduotuvę. Daša niekaip negalėjo nueiti nuo saldumynų lentynos. Tad teko griežtai, pakėlus toną pasakyti, kad nevykdysiu dabar jos norų. Šalia stovėjo moteris ir ji manęs vokiškai paklausė, ar aš kartais ne lietuviškai kalbu. Mat jos mama lietuvė, Aldona iš Kaiseringen :)))) Davė man telefoną, bet aš jį kažkur pamečiau. Taip ir nesusiskambinau.

Tai jau čia mūsų su Serioža juokas, kad įžymioji Aldona iš Kaiseringeno laukia mūsų :)))))

Šiandien dieną, kai buvau viena namuose, pasigirdo skambutis į duris. Atidarau, o ten pagyvenusi moteris. Ji manęs klausia vokiškai, ar aš nekalbanti lietuviškai. Aš tada: "Tau jūs Alona?!" Ji: "Iš kur žinot?" :)))) Močiutė buvo nuėjusi net į Winterlingen savivaldybę ir klausė, kur mes gyvenam, bet pagal įstatymą jie neturi teisės to daryti. Tai, anot Aldonos, ėjo ji kaimo pliotkininkus klausinėti :)) Taip mus ir surado! Pasirodo, ir mes įžymus lietuvaičiai :))))
Labai šiltai pasėdėjom, pakalbėjom. Pridovanojo Dašai saldumynų. Tikriausiai bendrausim. Ši moteris ištekėjusi už vokiečio ir jau nuo 1959 metų gyvena čia Vokietijoj.

Kaip įdomiai kartais susiveda keliai :))))

1 komentaras:

  1. Bent jau man tai išvykus iš Lietuvos patriotizmas auga proporcingai už jos ribų praleistam laikui. Įsivaizduoju, kaip močiutė Aldona ilgisi kažko, kas jai Lietuvą primintų.
    Man JAV komiška istorija buvo nutikus. Kažkas pasakė, kad kažkur yra jauna, faina lietuvė Audronė, ir davė man jos telefoną. Aš paskambinu, ji nustemba ir sako, kad gal aš jos dukrai skambinu. Ir pakviečia tą dukrą pavarde, tada aš suprantu, kad čia mano darželio laikų geriausia draugė, kuri viešėjo pas mamą. O ta istorija nutiko todėl, kad kažka sumaišė Audrones ir ne tos telefoną davė :)
    Linkėjimai Aldonai ;) Ji įžymi jau ne tik Kaiseringen, bet ir Lietuvoje :) :)

    AtsakytiPanaikinti