Viktoras Hugo. Vargdieniai I


O buvo taip... Mūsų vokiečiai kaimynai paklausė Seriožos patarimo, ką padovanoti man gimtadienio proga. Serioža sako, kad knyga - tai pati geriausia dovana mano žmonai :)) Tiesa tiesa!!! Tad pasufleravo, kad ji dar neskaičiusi V.Hugo "Vargdienių". Deja, šių knygų (keturi tomai) taip lengvai nenupirksti. Lietuvoje jų tiesiog nėra. Išleidžiamos ir vėl nėra. Žodžiu, esu dėkinga Evelinai iš manoknyga.lt, kuri pasistengė, kad šie seno leidimo tomai (1969 metų!) pas mane atkeliautų. Ačiū, Evelina!!!

Taigi, pirmą šios knygos tomą tiesiog sugraužiau. Kai taip išsireiškė Serioža, tai Daša klausia manęs: "Mama, tu knygas valgai?" :))))) "Vargdienių" I dalis įtraukė mane nuo pat pirmučiausio skyriaus. Daug skausmingos realybės, visuomėns žaizdos ir žiaurumai, meilė, atsidavimas, ypatingi herojai, sukrečiančios situacijos ir t.t. Ech, esu sužavėta!!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą