Nedaskaitytos knygos

Kartas nuo karto pradedu skaityti knygą ir jos nebaigiu. Turiu principą perskaityti iki vidurio, jei iki tol nesusidomėjau, tai ir nebeskaitau.

Šiuo metu pradėjau skaityti Nepaprasta namų šeimininkė. Pradžia buvo visai įdomu, nes analizuoja merginos karjeristės kasdieninį gyvenimą. deja tokios geros pradžios buvo visai nedaug. Kuo toliau į gilumą, tuo banalesnė tampa istorija. Tikriausiai nebaigsiu :)

Ar Jūs visas knygas perskaitot iki galo?

7 komentarai:

  1. hehe, ir aš šitą esu skaičius, ir labai mest norėjosi, tokia nesąmoninga ta istorija man pasirodė :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Dalyte, man labai patinka tavo blogas. Tikrai labai. Bet ar galiu kai ka pasakyti? Pasistenk kartais graziau kalbeti lietuviskai: "nedaskaitytos" knygos - taip juk nesakoma!!!! O dirbant su mazais vaikais be proto svarbu taisyklingai kalbeti - savo kailiu patyriau. Jie gi viska sugeria kaip kempines. Na stai, aciu, kad isklausei, o dabar galit mane akmenimis uzmetyti :)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ginger, ačiū už komentarą! :) Deja, nesu lituanistė ir kalbu savaip ;) Pas Mamų menėje ne vien lietuviškai kalba, bet ir angliškai bei rusiškai. Tikriausiai, pakrauptum ten pabuvus :))))) O dažniausiai stengiuosi kalbėti iš širdies, negalvodama, kaip lituanistiškai išsireikšti. Atsiprašau, jei tai piktina!

    AtsakytiPanaikinti
  4. O sistemiškai įvairiom kalbom kalbate ar "on the spot" ? :) smalsauju...šiaip visi mes darom tų klaidų, tad bijau, kad jei mamos ieško idealių auklėtojų, tai tobulų žmonių nėra. Aš kartais tik po to susivokiu, kad neteisingai pasakiau ir džiaugiuosi jei vaikas neatkartoja to :) o vyras mano tiesiog šneka, kaip jam patinka, ir mokausi kasdien nekomentuoti prie vaiko. Juk geru žmogumi užaugama ne dėl taisyklingos kalbos :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Auksyt, pritariu! Žinai, dar ir rašymas nesusijęs su kalbėjimu. Ne visi, kurie gražiai kalba, moka ir gražiai rašyti :) Bet mokomės!

    Išties ne kalba auklėja, nors tikrai neneigiu, jog tai labai svarbu!

    O Mamų menėje tai kalbame prisitaikydamos - jei vaikutis rusakalbis, su juo kalbame rusiškai, jei angliškai kalbantis - angliškai. Pastebėjom, kad jau kai kurie kartoja tuos žodžius :)) Mokosi!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Kaip seniai nekišau savo trigrašio :) Bet kalba man asmeniškai - labai svarbu. Turbūt kaip ir pirmojo komentaro autoriui/ei. Visada piktinuosi, kaip žmogus vidurinėje mokykloje neišmoko rašyti ir kodėl skaitomi kursiniai darbai su gramatinėmis klaidomis aukštojoje. Čia bendrai, ne apie Dalytę :) Man negražu barbarizmai, rusicizmai, klaidos. Kalbą pagyvinti galima kitaip. Jau 10 metų dirbu su žmonėmis, kurie neturi gimtosios kalbos - taisyklingai nemoka kalbėti jokia kalba, vienas žodis rusiškai, kitas lenkiškai, trečias lietuviškai. Man atgrasu. Tautinis identitetas ir savimonė, mano akimis, sąmoningam žmogui turi būti svarbu. Kažkada už lietuvišką knygą žmonės buvo pasirengę gyvybe sumokėti, o dabar kalba tapo beverte. Dalyte, dar kartą kartoju - neprisitaikyk sau, aš čia aukštom materijom polemizuoju visuomeniškais motyvais, o ne asmeniniais.
    Savo vaiką taisau ir nemėgstu, kai jis prisigaudo netaisyklingos kalbos ugdymo įstaigoje. Kai jis ėmė sakyti "jo" vietoje "taip", puoliau kaltinti darželį, kol neišgirdau savo vyro... Ir aš mokausi vyro nekomentuoti ir netaisyti, bet vaiką taisau visada. Pastebėjau, kad ir pats vyras pasitaiso, kai išgirsta savo kalbos atgarsius: točka, knopkė :) 'Jo' jau atsikratėm. Angliškąjį "ouch" nutariau toleruoti :) O už "bliamba" tenka kaltinti save...

    AtsakytiPanaikinti
  7. Eglut, pritariu ir gerbiu Tavo polemizavimui :) Tiesiog, mano asmeninė situacija kitokia. Gyvename dvikalbėje šeimoje. Tai, žinok, Daša kalba pusiau rusiškai, pusiau lietuviškai :) Mes su Serioža irgi. Ir man svarbiau savęs išraiška, kuri reikalinga tarpusavio supratimui, o ar taisyklingai, ar ne tai darome, aš tikrai apie tai negalvoju!
    Mamų menėje irgi unikali aplinka - lietuviai, rusakalbiai, kinietis, amerikiečių, britų vaikai :) Matyt, pas mus tokie, kuriems irgi nėra lietuvių kalba svarbiausia :)))
    Bet tikrai pritariu, kad oficialus rašymas ir kalbėjimas turi būti gražiai teisingas! Mokomės :)

    AtsakytiPanaikinti